Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2006 00:03 - Роналдиньо: Имам най-красивите зъби на света
Автор: gotika Категория: Спорт   
Прочетен: 1767 Коментари: 1 Гласове:
0



Звездата на Бразилия Роналдиньо призна, че не се притеснява от огромните си предни зъби, които трудно скрива зад устните си. Най-добрият футболист за миналата година заяви, че дори харесва зъбите си и няма намерение да ги променя.

"Имам големи, силни, здрави и чисти зъби, защото редовно ходя на зъболекар. Никой няма такива хубави зъби и никой не е така красив като мен. Защо трябва да се смеят на зъбите ми? Напротив - има хора, които харесват моите зъби", заяви Роналдиньо в интервю пред списание "Рунд".

Бразилецът знае, че много хора му се смеят, но той не се притеснява от това. "Знам, че има хора, които се присмиват на усмивката ми, но никой директно не ми е казвал лоши неща за зъбите ми".

Като малък Роналдиньо не се страхувал да ходи при зъболекаря, за разлика от своите връстници. Той не изпитвал ужас от машинките в кабинета на лекаря.

"Естествено, не харесвах инжекциите, но никога не съм имал проблеми да отида на зъболекар", казва Роналдиньо. Той признава, че все пак е изпитвал страх, когато сменял млечните си зъби, въпреки че за всеки паднал зъб получавал по една монета от родителите си.

Роналдиньо признава, че понякога е обект на подигравки от съперниците. "Опитват се по време на мачове да ме обидят заради зъбите ми и да ме извадят от равновесие. Това обаче въобще не ми
влияе. Никога не съм се чувствал нещастен заради кривите ми зъби. Защо да се тревожа
излишно. Аз съм футболист, а не фотомодел", казва техничарят.

Звездата на Бразилия упорито отказва да коригира големината на зъбите си. "Докогато зъбите не ми пречат и докато са здрави, дотогава ще си останат така", завършва Рони. Родителите му все пак опитали да оправят нещата и като малък му давали да носи шина. Той обаче не издържал много с нея и я захвърлил.

 



Тагове:   най,   зъби,


Гласувай:
0



1. momicheto - Аз също обичам
12.09.2006 00:41
да ходя на зъболекар :Pp
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gotika
Категория: Спорт
Прочетен: 80493
Постинги: 9
Коментари: 38
Гласове: 66
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930